باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

درهم برهم

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ق.ظ
  •  یک و نیم سال پیش وقتی آرایشگر اشتباهی موهامو از بغل گوشم کوتاه کرده بود کلی گریه کرده بودم. و این همه وقت بهشون دست نزده بودم تا وقتی اومدم ایران اون مدلی که دوست دارم کوتام کنم. ولی حالا موهام مشت مشت تو دستمه و فقط یک قدم مونده تا همون چندتای باقیمونده هم بریزه. دلم کلی برا المیرا تنگ شده. بهش زنگ زدم که بگم المیرا به دادم برس، بریم برام کلاه گیس بخریم. ولی وقتی گوشی رو برداشت و با اون محبت همیشگیش جوابمو داد دلم نیومد بعد این همه وقت که ندیدمش پشت تلفن چیزی بگم. حالا قراره چند روز دیگه برم ببینمش.
  • امروز دوستم زنگ زده بود، میپرسید اصلا بیرون میری گفتم نه خونه ام. تعجب کرد. گفت اگه تو رو من میشناسم اصلا یک جا بند نمیشی چجوری همش موندی خونه. راست میگفت بهش فکر نکرده بودم. چقدر عادت هام عوض شده!
  • دلم هوس غذاهای ناسالم کرده. خسته شدم از کباب و جگر و کشمش و آبمیوه :(

نظرات  (۲)

دربن بست زندگی هم راه آسمان بازاست...پروازرابیاموز...
پیش از سحر تاریک است .. اما تاکنون نشده که افتاب طلوع نکند. به سحر اعتماد کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی