باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

روزهای خوب

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۹ ق.ظ

امروز حالم خیلی خوبهلبخند. فقط هی زود زود خسته م میشه. یاد روزهای خوب افتادم. چند روز قبل اینکه بیام ایران رفتیم دریا. چقدر خوش گذشت. کلی ذغال درست کردیم. بعد مرغ و گوجه و سیب زمینی و قارچ فرضی!!!مژهپیچیدیم تو فویل آلومینیوم گذاشتیم تو ذغالها. نصفش سوخته بود نصفش خام بودخوشمزه ولی به امتحانش می ارزید. بعدشم آب تنی. چقدر عکس گرفتیم. دلم واسه اون روزها تنگ شده.


نظرات  (۶)

زودتر از اونکه فکرشو بکنب خوب میشی عزیزم نگران نباش :* من تو 26 سالگی گگرفتار شدم شما چی؟ نکنه بخاطر مالزی بودن ما بوده ایم بیماری؟؟ ما که اصلا تو خانواده نداشتیم همیچین چیزی اما میدونم تو مالزی زیاده!! اما نگران نباش خیلی خوش خیمه و زودی خوب میشی دختر :* نینی که نداری نه؟ چند سال بود مالزی بودی؟؟ من یکسال بودم بعد اینجوری شدم...
پاسخ:
راستش وقتی خاطراتت رو خوندم من هم اولین چیزی که به ذهنم رسید مالزی بود. من 3 سال بود که اونجا بودم عزیزم. امیدورام همیشه سالم و سرحال باشی.
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۶:۴۵ آزاده (باغبانی سبز)
خوب میشی ، مطمئن باش
پاسخ:
ممنونم.
سلاموبلاگم رو بهتون معرفی میکنم. جدیدترین پستم راجع به یه مسابقه عکاسی هستش. خوشحال میشم بهم سر بزنید و در خصوص پست هام مرتبط کامنت بذارید.*ممنون*
ایشالا تمام اون روزای خوب که چه عرض کنم کلی بهترشو تجربه میکنی. به امید اون روز
پاسخ:
به امید اون روز...
امیدوارم همیشه شادباشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی