باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

یه تصمیم باحال

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

این مدت که به خاطر شرایطم اکثرا خونه بودم احساس میکنم کلی عوض شدم. تنهایی و خونه موندن باعث شده یکم دچار وسواس فکری بشم و به چیزایی که لزومی نداره خیلی فکر کنم. از طرفی چون حوصله م سر میره خیلی زیاد پای نت هستم. خوندن مطالب مختلف تو نت باعث شد این تصمیم رو بگیرم.

راستش وقتی مطلب ها و خاطرات مختلف رو میخونم میبینم خیلی کم هستند کسایی که علاقه داشته باشند خاطرات خوب رو ثبت کنند و بیشتر تمایل دارن به ثبت خاطرات بد و آزار دهنده.

حالا من تصمیم گرفتم یه کاری بکنم. یه دفتر بر میدارم و تمام کارهایی خوبی که خودم انجام میدم و یا کسی برای من انجام میده رو مینویسم. و احساسات خوبی که از انجام اون کار دارمو یادداشت میکنم. اینجوری دو ویژگی خوب داره.

1- کم کم یاد میگیرم همه چی رو مثبت ببینم، مثبت فکر کنم و از کنار کارهای بد و اذیت کننده چشامو ببندم و آروم رد شم.

2- هر وقت خواستم خاطراتمو مرور کنم فقط خاطرات خوب رو مرور میکنم. تا حالا دقت کردین وقتی از دست یکی ناراحتیم، بعدا که هی تو ذهنمون مرور میکنیم چقدر ناراحتی اون رفتار برامون بزرگ تر میشه و تو دلمون نسبت بهش یه حس بد پیدا میکنیم؟ حالا اگه به جاش خاطرات خوب رو مرور کنیم احساسات خوب نسبت به خودمون و یا کسایی که بهمون خوبی کردن پیدا میکنیم.

نظرات  (۲)

آره... خیلی فکر خوبیه! منم این کار رو می‌کنم.
خونه نو مبارک عزیزم
دیگه میتونم کامنت بذارم آآآآآآآآآآآآآآآخ جون
پاسخ:
مرسی آوای عزیزم. بوس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی