باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

نمی فهمم

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

من خیلی از آدم های دور و برم رو نمی فهمم

* آدم هایی که خیلی راحت قضاوت میکنند رو نمی فهمم

* آدم هایی که خونه ی دو طبقه می سازند و یکی از طبقات رو فقط سالن پذیرایی میکنند تا سالی بلکه  دوبار تو اون سالن مهمونی بدن رو نمی فهمم

* آدمهایی که وسایل گرون میخرن بعد رو اون وسایل گرون، کاور میکشند رو نمی فهمم

* آدم هایی که زیاد آرایش میکنند رو نمی فهمم

* آدم هایی که پرروبازی در میارن رو نمی فهمم

* جمشیدهایی که خیلی راحت دلبرشون رو از دست میدن رو نمی فهمم

* آدم هایی که نسیه میرن مسافرت رو نمی فهمم

* آدم هایی که 6-7 ثانیه مونده به اینکه چراغ سبز بشه شروع میکنن به بوق زدن رو نمی فهمم.

* من خودم رو که یواش یواش داره وارد این آدم هایی که نمی فهممشون، میشه،  نمی فهمم!

نظرات  (۲)

عزیزم اشکال نداره که بینشون باشی...مهم اینه که خودت بین اونا خودت باشی و مثل اونایی که دوسشون نداری نشی...
پاسخ:
یکم سخته ... ولی چشم
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۴ سورپرایز شونده
دلبر: چیکار میکنی تازه وارد: من یه مرد عصبانیم دلبر: دیوونه ای؟ تازه وارد: نه بابا از همون عصبانیم. اشتباهی آوردنم اینجا دلبر: آب بخور. بخواب. مارو هم همرو اشتباه آوردن ...
پاسخ:
خواب خوبه. تو خواب تا دلم بخواد هوار می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی