باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

دلتنگی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ق.ظ

- خسته م . دلم خونه مو میخوادناراحت

 

- بازم یه پنج شنبه دیگه. برام دعا کنید این جلسه، جلسه آخر باشه

نظرات  (۶)

ENSHALAH.
azizam eshala
امید داشته باش رویای قشنگم :) همه چی به بهترین حالت طی میشه... برات یه عالمه دعاهای قشنگ میکنیم :)
پاسخ:
مرسی مونا جونم
آفرین به استقامتت... یه دونه ای تو! :* راستی رویا من عمه شدم!!!!!!!!! :P
پاسخ:
نگاررررر. تبریک میگم. کلی خوش به حالت شده دلم تنگه برات
عزیزممممممممم...من هر روز به یادتم و برات دعا میکنم...
پاسخ:
رویا جونم مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی