باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

Emel Sayin

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ

دارم آهنگ Isyan رو از Zerin Ozer گوش میدم که خواهرم میاد. از آهنگ خوشش میاد و میپرسه کی خونده.

من: Zerin Ozer.

خواهرم: نمی شناسمش

من: اونی که خیلی چاقه و تو اولین مسابقه popstar داور بود.

خواهرم: یادم نمیاد

من: اونی که همیشه لباسای گشاد میپوشه

خواهرم: یادم نمیاد.

از گوگل پیدا میکنم و نشونش میدم.

خواهرم: راستی یه خواننده دیگه هم بود که چاق بود

من: کدوم

خواهرم: یادم نیست ولی یه اسم داشت شبیه یخچال های ساید بای ساید!تعجب

من(همینطوری که دارم فکر میکنم): نمیدونم کدومو میگی

خواهرم: همونی که بابا میگفت قدیم اومده بود تبریز کنسرت داشت

من: آهان Emel Sayin رو میگینیشخند

خواهرم: آره

من (همینطوری که دارم میخندم) : حالا این بیچاره کجا شبیه ساید بای سایده

خواهرم( بعد کمی فکر کردن): آهان من اون موقع یادم مونده بود که اسمش شبیه یخچال هست. الان یادم افتاد ساید بای ساید نبود. یخچال امرسان بود.

 

امرسان

Emel Sayin

راست میگه خوبخنده

نظرات  (۲)

سلام و درود بر شما گرامی وبلاگ خوب و جالبی دارید. امیدوارم در ادامه راه موفق باشید. ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برای مطالب زیر دعوت شده‌‌‌اید: ********** مناجات خداوند متعال در شب معراج(بخش چهارم) # توصیف بنده در وقت مرگ و پس از آن # پاداش طالبان رضاى حق # وحدت در اراده و زبان ********** احادیث زیبا و خواندنی هفته ## 4 گنج بهشت ## راهی برای بدست آوردن 45 میلیون حسنه و بخشش 45 میلیون گناه ## اگر دوستی پایدار می‌‌خواهید بخوانید *********** سه داستان زیبا به مناسبت ولادت سه نور تفسیر چشم و گوش و قلب در کلام امام حسین(ع) نان خشک و گوهر در شکم گرامی داشتن زائر حضرت ابوالفضل(ع) *********** رفع چهار بحران مهم با چهار راهکار ارزشمند ********** ## دوستداران حجامت یادداشت کنید؛ ## بهترین روز حجامت در سال ۱۳۹۳ # # # به همراه تقویم سالنمای حجامت 1393 # # # *********** منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم. www.bia2mofid.persianblog.ir
خداحفظش کنه خواهری رو =))) خعلی خوب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی