باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

میترسم

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۷ ب.ظ

من از سرفه میترسم

از عطسه میترسم

از سرماخوردگی میترسم

از عرق کردن میترسم

از هر بافتی  که در هر قسمت از بدنم لمس میکنم، میترسم

از خوب نشدن میترسم

از خوب شدن و دوباره مریض شدن میترسم

از اینکه یه وقت، دیگه نتونم مامان بشم میترسم

من از هر چیز عادی و غیر عادی میترسمناراحت

نظرات  (۸)

رویا جون من و تو مامان میشیم تو ایمان داشته باش به این موضوع...زودم خوب میشی و اینا یادت میره ولی طبیعیه که بترسی...منم میترسم..خیلی هم میترسم... قبلا نمیترسیدم! مثلا امروز یهو تب کردم و مفصل درد داشتم و دارم! دو هفته دیگه کمترم چکاپمه و من میترسم آزمایش بدم!! این ترس هست باهامون تا کم کم فراموشمون بشه
پاسخ:
دعا میکنم نتایج آزمایشت مثل همیشه خوب باشه
salam azizam manam kheyli mitarsam vali dr man kheyli motmaene ke bimariye ma bad az darman kamelan khob shodaniye
پاسخ:
صبای عزیز شما هم هوچکین داری؟
جمله بی‌قراریت از طلب قرار توست طالب بی‌قرار شو تا که قرار آیدت...
عزیزم...دوست نازنینم...چقدر دلم برات تنگ شده...من مطمئنم این روزا خیلی زود میگذره...هر لحظه تو فکرم هستی و برات دعا میکنم که زود زود خوب شی...
پاسخ:
رویا جونم مرسی. خیلی دلم برات تنگ شده. هر چه زودتر میام میبینمت
bale azizam ,alan 3 mahe darmane man tamom shode 12jalase shimio 20jalasam parto anjam dadam
پاسخ:
خب خدا رو شکر که درمانت تموم شده عزیزم. دعا میکنم برات همیشه سالم باشی دوست خوبم :*
ترس همیشه هست رویا جونم اما توکل به خدا من هنوز بعد 2 سال که رسول چکاپ میکنه ... استرس دارم... بووووووووس
پاسخ:
امیدوارم جواب چکاپ هاش همیشه خوب باشه. بوووس دوست عزیزم
سلام... یه مدت بود بهتون سر نزده بودم. از خدا می خوام خیلی زود خوب خوب بشین. در پناه حق...
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی