باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

درهم نوشت

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ
  • نمی فهمم. زندگی یعنی چی؟ چرا آدم ها انقدر سختی میکشن. غصه میخورن. وقتی اخبار لحظه به لحظه انفجار معدن تو ترکیه رو میبینم دلم براشون ریش ریش میشه. برا همسراشون، پدر مادرشون و بچه هاشون. نزدیک 250 نفر که اونم هی داره زیاد میشه. که چی؟ که میخوان ذغال استخراج کنن...
  • فردا نوبت جلسه پنجمه. از روزای پنجشنبه متنفرم. پنجشنبه ها بوی دارو میده.
  • خدا جونم چرا بعضی ها از دوستی فقط اسمش رو یدک میکشن؟ دلم رو به خاطرات دوستی خوش کرده بودم ولی دیگه دفتر قرمز هم آرومم نمیکنه.دلتنگشم.
  • خیلی گرممه. همش تب دارم و عرق میکنم.
  • دلم بدجوری واسه شکلات کاکائویی و مایلو تنگ شده

نظرات  (۲)

چرا عرق میکنی؟ با دکترت صحبت کن بگو عرق میکنی شاید عوارض دارو باشه
پاسخ:
مونایی فکر کنم واسه آمپول های دیفرلین هست که هر 28 روز میزنم
رویا.. تب و عرق میتونه علامت عفونت هم باشه.. حتمن به  دکترت بگو.. اگه عفونت داشته باشی خیلی از داروها رو نمیشه مصرف کنی.. از نظر کم خونی چی؟ تحت کنترل هست ان شا الله؟ بعد اینکه شربت آبلیمو و عسل و خاک شیر.. بپرس از دکترت که برات مشکل داره یا نه.. اگه نه حتمن بخور که تابستون رو خوب تحمل کنی.. یادم میاد گفته بودن که چیزهای سردی و چرب سعی کنن نخورن تو این دوران + اگه چغندر پیدا کردی.. این معجونی که میگم رو درست کن هر روز بخور یه دونه سیب.. یه دونه چغندر یه دونه هویج... هر روز کامل بنداز تو آبمیوه گیری و بخور... روزی یه استکان.. + پوستت رو با لیف های زبر نشور... چون پوستت حساسه الآن + ممکنه حس چشاییت کمی ضعیف بشه + حس بویاییت رو تحریک نکن.. عطر و گل نزدیکت نباشه + تو دوره هات تا میتونی از بچه ها دوری کن... بچه ها آلوده ترین افرادن... و بدن شما تو این موقع ها سیستم دفاعی ضعیفی داره
پاسخ:
مونا خیلی ممنون از همه ی راهنمایی های خوبت. عاشقتم. آره مونا جون همه چی تحت کنترله. نه خدا رو شکر عفونت ندارم. گرگرفتگی و عرق هم واسه آمپولهای دیفرلینه. هویج+ سیب رو میخوردم. حتما چغندر هم پیدا میکنم و اضافه میکنم. مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی