باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

ما و پسر جدیدمون

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

اولش اصلا تصمیم نداشتم این خبر رو اینجا بزارم. ولی بعد از کلی ی ی ی فکر کردن نظرم عوض شد. خوب، حالا خبر. من و همسرم تصمیم گرفتیم از یه پسر کوچولوی 7 ساله به اسم علیرضا  به مقدار خیلی کوچک (در حد توانمون) حمایت مالی کنیم. فعلا نمیتونم از نزدیک ببینمش وفقط عکسش رو دیدم. ولی خیلی دلم میخواد بعدا ها بتونم ببینمش یا حداقل براش نامه بنویسم. خیلی خوشحالملبخند

حالا چرا نظرم عوض شد:

اول اینکه درسته میگن کار خیر مخفی باشه خوبه ولی فکر که کردم دیدم فعلا آدرس اینجا رو فقط 2-3 تا از دوستام که منو از نزدیک میشناسن دارن و اینکه خوب من مشخصات علیرضا رو که اینجا نمیزارم. پس خدای ناکرده لطمه ای به آبروش نمیزنم. و دوم اینکه با خودم فکر کردم شاید یه دوست مجازی با خوندن این پست تشویق بشه و از یه کوچولوی دیگه حمایت کنهتشویق

نظرات  (۳)

من به خاطر خوشحال بودنت خیلی خوشحالم دوست خوبم...امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی...
پاسخ:
رویای عزیزم. همزادم. دلم کلی برات تنگ شده
منم کلی دلم برات تنگ شده...خیلی دلم میخاد با هم بشینیم چند ساعت حرف بزنیم...خیلی حرف دارم برات...
پاسخ:
انشاله تبریز اومدنی حتما میام میبینمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی