باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

جلسه چهارم

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ق.ظ

جلسه چهارم 11 اردیبهشت بود و حالا بعد شش روز تونستم بشینم پشت کامپیوتر. ولی هنوز حالت تهوع دارم و همه چی بوی دارو میدهسبز. یکمی هم کم آوردمناراحت. ولی به خودم قول دادم زود خوب شممژه. مالزی که بودم جشن چینی ها با همسرم رفته بودم پاساژ گردی که یه رنده برقی دیدم که خیلی کارش خوب بود برا عیدی قولش رو گرفته بودم که قسمت نشد. حالا اینجا بغل مطب یه فروشگاه لوازم خانگی هست. این جلسه  با اون بیحالی بعد شیمی درمانی وقتی که از بغلش رد میشدم چشمم خورد به همون رنده برقی و باز ذوق کردم. بابام کلی تعجب کرده بود که چی شد یهو خوب شدم خلاصه همون جا قولش رو از بابام گرفتم که بعد برم بخرمشخیال باطل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی