باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

جلسه سوم

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ق.ظ

نوبت سوم 28 فروردین بود.  از این جلسه دیگه قراره برم مطب. ساعت 12:30  رسیدم و فوری دارو گرفتنم شروع شد. تخت بغلی خانمی میانسال دراز کشیده بود. پسرش میگفت 12 ساله مریضه و خودش نمیدونه. فکر میکنه دکتر براش ویتامین تجویز میکنه و تازه از این بابت خوشحال هم هست.تعجب 5 دقیقه نگذشته بود صدای خروپف خانمه بلند شدخواب . بعد 2 ساعت وقتی داروهاش تموم شد پسرش اومد بیدارش کرد که مامان بیدار شو بریم ویتامین هات تموم شد  ولی من تو اون 3 ساعت عین مرغ بال و پر کنده بودم و اصلا نمیتونستم دراز بکشمکلافه. اصلا قیافه ی داروهارو که میدیدم حالت تهوع بهم دست میدادسبز.  همون موقع هی سعی میکردم به خودم تلقین کنم که اینا دارو نیست ویتامینه ولی مگه میتونستم حالیش کنم. تو اون مخش نمیرفت که نمیرفت نگران

نظرات  (۱)

هرگز، هرگز فرج ما حاصل نشود تا آن که به سختی غربال شوید و ناخالصان  بروند و خالصان باقی بمانند .                                          *امام محمدباقرع-الغیبه شیخ طوسی*
پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی