باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

خدا و من

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

بچه که بودم (7-8 ساله) همیشه دوستامو جمع میکردم و یکی یکی ازشون می پرسیدم که خدا تو رو دوست داره؟ و اونها هم میگفتن آره. بعد من تو دلم می خندیدم و با خودم میگفتم آره خدا شما رو دوست داره ولی خودش بهم گفته منو از همه بیشتر دوست داره. بزرگ تر که می شدم این فکر برام پررنگ تر می شد. تا همین چند وقت پیش هر شب خدا رو به خاطر همه ی چیزهایی که بهم داده شکر میکردم. چون وقتی فکر میکردم میدیدم هیچ چیز توی زندگیم وجود نداره که به خاطرش ناراحت باشم. بعضی وقت ها بهش میگفتم خدا، من که بنده ی خوبی نیستم چطور شده که لایق این همه خوبی شدم؟! ولی هیچ جوابی براش نداشتم جز اینکه لابد خدا هنوز منو از همه ی بنده هاش بیشتر دوست داره. تا... تا اینکه مریض شدم ... شک کردم ... گفتم پس این همه سال اشتباه فکر می کردم...

ولی...

ولی حالا باورم شد که خدا خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنم دوستم داره.

 

خدایا هزاران هزار مرتبه شکرت 


اینم از نقاشی جدیدم لبخند

 


نظرات  (۱)

خدا همه رو دوست داره.... فقط کاش گاهی اینو فراموش نکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی