باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

سمنو

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ق.ظ

جلسه اول شیمی درمانی من هم زمان بود با شب عید. از طرفی عمه ام که برای شب عید سمنو درست کرده بود کمی هم برای من آورده بود بیمارستان. و من که بعد دارو گرفتن تا چهار روز حالت تهوع شدید و افت فشار داشتم تنها چیزی که خوردنش اذیتم نکرد همین سمنو بود. خلاصه کاشف به عمل اومد که بله تنها چیزی که هم حالمو بد نمیکنه هم فشارمو میبره بالا همین سمنوست. و اینجوری همه بسیج شدن تا هربار برام سمنو درست کنند. امروز بسته جدید سمنو برای جلسه سوم از طرف یکی دیگه از عمه ها به دستم رسید.

"وای چه خوشبختم من"خوشمزه

نظرات  (۴)

نوش جان.. ولی من سمنو دوست ندارم.. لینک شدین
Azizam  manam mesle khodet bodam alan 3mahe shimidarmanim tamoom shode,sakhte vali migzare  zod o khobe khob mishi
salam azizam manam hamin bimario dashtam alan 3mahe shimidarmanim tamoom shode sakhte vali zod migzare o khobe khob mishi

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی