باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

جلسه دوم

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

نوبت دوم شیمی درمانیم 14 فروردین بود. 13 به در تهران و توی خونه بودم. نزدیک های ظهر بدجوری حوصله م سر رفته بودخمیازه. با همسرم دوتایی زدیم بیرون و یکم با ماشین اطراف خونه دور زدیم. دلم لک زده بود واسه اینکه پیاده شم و کمی قدم بزنم ولی باد بود. نیم ساعته برگشتیم خونه. فردا صبح رفتم تهران کلینیک، آزمایش خون دادم و منتظر دکترم شدم. اومد و یه خبر خوب بهم داد. اونم اینکه نتایج نمونه مغز استخوانم خوبه و مشکلی ندارهلبخند. و شروع کردم به دارو گرفتن. بعد 2 ساعت تموم شد و مرخص شدم. بعدا فهمیدم نزدیک خونه ی یکی از دوستام بودم. از دفعه ی بعد حالم خوب نبود میرم در خونه شون رو میزنمعینک. تا 17 فروردین از شدت حالت تهوع و ضعف چیز زیادی یادم نمیاد! 17 ام من اومدم تبریز و همسرم برگشت مالزی تا کارها رو روبراه کنه و برگرده. دلم براش تنگ میشهقلب.



نظرات  (۵)

خیلی خوشحالم که نتایج خوب بوده مطمئنا ازینم بهتر میشه ما هم دعا میکنیم و هستیم باهات.
خیلی خوشحالم که نتایج خوب بوده مطمئنا ازینم بهتر میشه ما هم دعا میکنیم و هستیم باهات.
امیوارم زودزودخوب بشی.به بزرگی خدااعتمادکن...
پاسخ:
ممنون از آرزوی قشنگت
رویا جون میتونم بپرسم دکترت کیه؟ راضی هستی ازش؟
پاسخ:
دکترم حمید رضوانی هست . خیلی راضییم. قبلش پیش دکتر تو و چند تا دکتر دیگه هم رفته بودم ولی بالاخره دکتر رضوانی رو انتخاب کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی