باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

باهار کدوم وره؟

که خدا هست، خدا هست هنوز

از خوشحالی تا ...

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ق.ظ
اسفند ماه 92 بود. پس از چند مصاحبه با شرکت کانتری گاردن مالزی، یک روز صبح ایمیلی گرفتم مبنی براینکه درخواست کارم پذیرفته شده و ازم خواسته بودند برای صحبت کردن در مورد شرایط قرارداد برم شرکت. وقتی رفتم شرکت قرار شد از دو هفته ی بعد کارم رو شروع کنم. خیلی خوشحال بودم. یک لحظه به این فکر کردم که یک ونیم ساله ایران نرفتم و اگه کارم رو شروع کنم حداقل تا یک سال دیگه هم نمیتونم برم. با اینکه خیلی دودل بودم، همون شب برای دو روز دیگه بلیت گرفتم تا برای ده روز بیام و برگردم.

خلاصه اینجوری شد که یهویی اومدم. مدتی بود قفسه سینه م درد میکرد وقتی اومدم دیدم فرصت غنیمته ، دو روز مونده بود که برگردم، رفتم دکتر... اولش گفت سرما خوردی عفونت داری و آنتی بیوتیک نوشت. وقتی بیشتر شرح حالمو شنید گفت بزار یه عکس هم بنویسم برات. عکسمو که دید معرفیم کرد به یه دکتر دیگه...و اینجوری شد که هر لحظه یه آزمایش و سی تی اسکن جدید و معرفی به یه دکتر جدید...تا رسیدم به جراح توراکس و نمونه برداری و برگشتن من به مالزی کنسل شد. غافل از همه جا، منتظر نتیجه آزمایش نمونه برداری موندم. نتایج که آماده شد معرفی شدم به متخصص خون و آنکولوژی. هنوز نمیدونستم چه اتفاقی قراره بیافته. رفتم دکتر آنکولوژی. مدارک پزشکی م رو که دید گفت شیمی درمانی رو باید شروع کنی. من که تا اون لحظه به همه چی فکر کرده بودم جز این، یک لحظه احساس کردم دنیا رو سرم خراب شد .

بله. من سرطان لنفوم هوچکین داشتم.

نظرات  (۴)

...توی این شرایط امیدتوحفظ کن وبه خدای بزرگ ایمان داشته باش.عزیزم زود خوب میشی.مطمئن باش....
پاسخ:
ممنونم دوست عزیزم
امیدوارم هرچه زودتر سلامتی و بهبودی حاصل بشه.
دقیقا مثل من...برای یفر به ایران برگشتم ولی نمیدونستم قرار یکسااال ایران بمونم و به درمانم برسم! اما زودی خوب میشی و زو د میگذره و میتونی کم کم فراموش کنی
پاسخ:
مرسی مونای عزیز
با تکامل روشهای درمانی، در حال حاضر این بیماری یکی از قابل درمان ترین بدخیمی هاست و قسمت عمده ای از بیماران مبتلا قابل علاج کامل هستند...بعضی وقتا باید امتحان داد... سربلندی تو... مثل همیشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی